دانلود نسخه ها

دانلود بازی Harvest Moon 64

Harvest Moon 64 Coverart دانلود نسخه ها

برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید

Harvest Moon یا برداشت فصل یک بازی شبیه سازی کشاورزی است که در امروزه و گذشته تقریبا برای تمام کنسول های بازی نسخه هایی از بازی ارائه شده است.بازی ابتدا برای کنسول های گیم بوی وV و سوپر نینتندو ساخته شد و پس از فروش بی نظیر و پیدایش طرفداران بیشتر اقدام به ساخت بازی برای نینتندو ۶۴ ,گیم بوی کالر,نینتندو ds و گیم بوی ادوانس ,پلی استیشن ۱ و۲وpsp,ونینتندو گیم کیوب و حتی سگا دریمکست کردند.امروزه این بازی برای دستگاه های بازی Xbox وPs3وWii و… ساخته شده است.بازی اولین بار در شرکت Pack in Video برای کنسول سوپر نینتندو ساخته شد.بازی در سبک های استراژیکی و شبیه سازی و نقش آفرینی است و شخصیت اصلی بازی دختر یا پسری است که خانواده ی خود را ترک و به روستا در مزرعه رفته و شروع به کار کرده اند.از کار این بازی دامداری ,کار در معدن و کشاورزی است.

در این پست دانلود بازی برای نینتندو ۶۴ همراه با شبیه ساز قرار داده شده که رقیب و شبیه ترین هاروست مون پلی استیشن ۱ یعنی بازگشت به طبیعت (Back To Nature) است.

 

اطلاعات بازی :

سال ساخت :۱۹۹۹

بازی برای کنسول های :نینتندو,گیم بوی ,پلی استیشن ,V,سگا و ایکس باکس

سبک بازی :شبیه سازی کشاوری ,استراژیکی و نقش افرینی

نسخه ی :انگلیسی بازی

شرکت سازنده :نرم افزاری ویکتور

پسورد: h-moon.ir

دانلود شبیه ساز نیتندو 64

حجم: 2,7 مگابایت

 

دانلود بازی Harvest Moon 64

حجم: 5 مگابایت

Harvest Moon is an agricultural simulation game that has been released for almost all game consoles today and in the past. The game was first made for the Game Boy, V and Super Nintendo consoles.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *