دانلود نسخه ها

دانلود بازی Harvest Moon Animal Parade برای کنسول Wii – همراه شبیه ساز 1

دانلود بازی Harvest Moon Animal Parade

درخت مقدسی که وسط برکه‌ی الهه‌ی برداشت (Harvest Goddess) بود در حال خشک شدنه، همین باعث شد که اکثر حیوانات و موجودات زنده بزارن و برن. حتی پنج زنگوله جادویی هم قدرتاشونو از دست دادند. تنها چیزی که می‌تونه زمینو نجات بدهو زندگی رو دوباره به درخت برگردونه شاه برداشته (Harvest King) (از ترجمش خوشم نیومد) که اونم خیلی وقته کسی ندیده.

کار شما از اینجا شروع می‌شه که باید پنج تا زنگوله رو به صدا دربیارید، شاه برداشت (-_-) رو پیداش کنید و به جزیره برش گردونید و کمک کنید تا درخت مقدس به زندگی برگرده. البته فراموش نشه که کنار همه‌ی اینا باید حواستون به مزرعه بزرگ خودتونم باشه.

بازی "فصل برداشت رژه‌ی حیوانات" (Harvest Moon Animal Parade) دومین بازی این سری برای کنسول Wii شرکت نینتندو بود که شباهت زیادی به نسخه قبلی خود یعنی Harvest Moon Tree of Tranquility داشت ولی همه جوره رژه‌ی حیوانات نسخه‌ی کامل‌تر این بازی هست، اگرچه داستانشون کاملا متفاوته.

در ادامه می‌تونید این بازی رو که پیشنهاد تیم H-moon.ir به شماست رو دانلود کنید.

تصاویر بازی

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن کلیک کنید

باکس دانلود

حجم فایل

پارت 1 849.9MB

پارت 2 849.9MB

پارت 3 324.0MB

توجه 1: برای اینکه فایل با فرمت 7Z رو از حالت فشرده در بیارید نیاز به این نرم افزار ها دارید. بر اساس پلتفرم خودتون کلیک کنید.

کامپیوتر          اندروید

توجه 2: برای اجرای بازی نیاز به شبیه ساز دلفین دارید که فایل شبیه ساز رو مطابق پلتفرم خودتون از اینجا میتونید دانلود کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *