دانلود نسخه ها

دانلود بازی Harvest Moon The Tale of Two Towns برای کنسول DS – به همراه 2 شبیه ساز

دانلود بازی Harvest Moon The Tale of Two Towns Banner

صدها سال قبل، دو شهر "بلوبل" (BlueBell) و "کونوهانا" (Konohana) همسایه‌های خوبی برای همدیگه بودن که توسط یه تونل حفر شده وسط کوه، باهم ارتباط داشتن. ولی کم کم سر اینکه کدوم شهر غذاهای محلی بهتری داره باهم بحثشون شد. این درگیری ها ادامه دار شد تا وقتی که الهه‌ی برداشت (Harvest Goddess) که از دعوای این دو شهر به ستوه اومده بود، غاری که دو شهر رو بهم وصل می‌کرد رو خراب کرد تا دیگه ارتباطی به جز رد شدن از قله‌ی کوه باهم نداشته باشن.

ولی همچنان خرابی غار نتونست بحث دو شهر رو از بین ببره؛ بعد ویران شدن غار، تنها موقعی که افراد این شهر باهم دور هم جمع می‌شن، مسابقات آشپزیه که چهار بار تو سال اتفاق میفته. قرار بود شما توی یکی از این دو شهر به عنوان کشاورز زندگی جدیدی رو شروع کنید ولی از شانس بدتون شما قبل رسیدن به این دو شهر تصادف می‌کنید و در نتیجه فراموش می‌کنید که قرار بود توی کدوم شهر زندگی کنید؛ تو همین حین دعوای دو شهردار سر اینکه شما به کدوم شهر برید شروع می‌شه...

بازی "فصل برداشت: داستان دو شهر" (Harvest Moon: The Tale of Two Towns) به عنوان یکی از جذابترین بازی های سری بازی Harvest Moon با داستان خاص خودش شناخته می‌شه. این بازی اولین بار در جولای سال 2010 توسط شرکت Marvelous Interactive در ژاپن و در سپتامبر سال 2011 توسط شرکت Natsume Inc در آمریکای شمالی منتشر شد. در ادامه می‌تونید این بازی رو برای پلتفرم خودتون دانلود کنید.

تصاویر بازی

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن کلیک کنید

باکس دانلود

حجم فایل 57.8MB

توجه: برای اجرای بازی‌های فوق نیاز به شبیه‌ساز دارید که فایل شبیه‌ساز رو مطابق با پلتفرم خودتون می‌تونید از اینجا دانلود کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *