دانلود نسخه ها

دانلود بازی Harvest Moon DS Cute برای کنسول Nintendo DS – به همراه شبیه ساز

HM DS Cute scaled دانلود نسخه ها

مادر شما از پادشاه برداشت (Harvest King) درخواست می‌کنه تا شمارو برای رسیدن به موفقیت تو مزرعه راهنمایی کنه، پادشاه از الهه برداشت (Harvest Goddess) می‌خواد تا بره این کارو بجاش انجام بده. الهه نصف شب میاد به خونه‌ی شما ولی به این نتیجه می‌رسه که شما عرضه‌ی براورده کردن خواسته‌ی مادرتونو ندارید. یه بحث سنگینی بین الهه و پادشاه شکل می‌گیره و در نهایت پادشاه، الهه رو بخاطر اینکه اونو "گنده‌بک کچل" صدا کرده بود مجازات می‌کنه و به یه جای نامعلومی میفرسته. حالا شما وظیفه دارید الهه و همه‌ی کوتوله‌هایی (Harvest Spirites) که به همون سرنوشت دچار شدن رو نجات بدین.

از داستان سم بازی بگذریم، میر‌رسیم به توضیحات معمول خودمون. بازی "Harvest Moon DS Cute" توسط Marvelous inc برای کنسول Nintendo DS منتشر شد. این بازی ترکیبی از دو نسخه Harvest Moon: More Friends of Mineral Town و Harvest Moon Another Wonderful Life می‌باشد. این بازی در اصل نسخه دختر بازی "Harvest Moon DS" می‌باشد. این بازی رو می‌تونید در ادامه‌ی مطلب دانلود کنید.

تصاویر بازی

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن کلیک کنید

باکس دانلود

حجم فایل 20.2MB

توجه: برای اجرای بازی نیاز به شبیه ساز کنسول Nintendo DS دارید که فایل شبیه ساز رو مطابق با پلتفرم خودتون می‌تونید از اینجا دانلود کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *