دانلود نسخه ها

دانلود بازی Rune Factory 3 برای کنسول Nintendo DS – به همراه شبیه‌ساز

دانلود بازی Rune Factory 3

میکا (Micah) حافظشو به طور کامل از یاد برده و این شارا (Shara) دختر گل‌فروشه که میکا رو پیدا می‌کنه و با کمک پدرش که شهرداره کمک می‌کنه تا میکا صاحب یه مزرعه بشه تا وقتی که حافظش برگرده. اگرچه میکا از قدرت‌های پنهان خودش خبر نداره و نمی‌دونه چرا و از کجا اومده، این شمایید که باید بهش کمک کنید.

مثل بقیه سری بازی Rune Factory، این نسخه‌هم با از دست رفتن حافظه‌ی شخصیت اصلی بازی شروع می‌شه. اگرچه این نسخه تفاوت‌های چشمگیری نسبت به نسخه‌های پیشین خودش داره؛ برای مثال شما می‌تونید تغییر شکل داده و تبدیل به گوسفند بشید و به این شکل به قلمروی هیولاها نفوظ کنید و باهاشون ارتباط برقرار کنید.

بازی "کارخانه‌ی رون 3: یک فصل برداشت فانتزی" (Rune Factory 3: A Fantasy Harvest Moon) با عنوان هاروست مونی در قالب فانتزی و با تفاوت‌های فراوون، در اکتبر 2009 توسط شرکت Marvelous Interactive در ژاپن و یک سال بعد در نوامبر 2010 توسط Natsume در آمریکای شمالی منتشر شد. در ادامه می‌تونید این بازی رو دانلود کنید.

تصاویر بازی

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن کلیک کنید

باکس دانلود

حجم فایل 78.9MB

توجه: برای اجرای بازی های فوق نیاز به شبیه ساز دارید که فایل شبیه ساز رو مطابق با پلتفرم خودتون می‌تونید از اینجا دانلود کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *